ברוכים הבאים
למערכת המדיה של "מה נשמע"

אנו מקווים שתדפדף באוסף עיצובים הענק שלנו ותבחר את העיצוב המתאים ביותר לצרכים ורצונות שלך.

רשתות חברתיות

פרסום ושיווק ברשתות החברתיות  נחשב כיום לשיטת השיווק הטובה ביותר. שיווק חברתי הוא גם שיווק אישי ושיווק רגשי,  דבר שהופך אותו לאפקטיבי כבעל ההשפעה הגדולה ביותר בשביל העסק שלך.

שירותי גרפיקה

כל אדם המגיע מהתחום העסקי או השיווקי-פרסומי, מבין את החשיבות הגבוהה שבעיצוב הגרפי. זהו סוד ההצלחה הבסיסי שטמון בכל בעל עסק!

עיתון

עיתון "מה נשמע" הוא בין הוותיקים שהוקמו בישראל משנת 1979 העיתון  משלב ייחד את המדיה הכתובה והמדיה הדיגיטלית  העכשווית, העיתון נמכר בתפוצה גבוהה ונחשב כבן בית מדי שישי באזורינו. 

שירותים

עיצוב לוגו

בניית לוגו לעסק הינה אבן דרך משמעותית להצלחת העסק. העיצובים נעשים על ידי גרפיקאים בעלי ניסיון רב בתחום.

עיצוב אתרים

אתר אינטרנט מהווה קטלוג אינטראקטיבי אשר מעניק לכם הזדמנות מיוחדת להציג את העסק שלכם בצורה יפה ומכובדת, להיחשף ולהביא לקוחות חדשים.

צילום

חבילת צילומים מקצועיים רק ישבחו את המראה של העסק שלך, אנו מעניקים שירות רחב של כל סוגי הצילום. וכך תוכלו ליהנות מחוויה מקצועית ואיכותית.

עיצוב מובייל

אנו רואים יותר ויותר התייחסות עיצובית וביטויים עיצוביים של חווית המשתמש השאובים מתוך ידע ניכר והינם חלק בלתי נפרד עבורכם.

עיצוב אריזות

עיצוב ויצור אריזות וקופסאות מיוחדות פיתוח מארזים מעיצובים וטכניקות שונות. עיצוב של אריזות על פי צרכי הלקוח גם בכמויות קטנות.

כרטיסי ביקור

כרטיס ביקור זהו בעצם כרטיס שימושי לכל מטרה אשר נימצא איתנו בכיס בכל מקום , זהו אחד מתהליכי השיווק הטובים ביותר עבור קידום העסק שלך.

עיצוב תמונות

אפקטים מיוחדים, פילטרים, מסגרות, חיבור תמונות, עיצוב קולאז׳ים, עיצוב תמונות להגלה ,אלבומים דיגיטלים ועוד..

פליירים ופוסטרים

עיצוב והדפסת פליירים ופוסטרים היא אופציה אפקטיבית לפרסום העסק שלך. כל בעל עסק שרוצה להמשיך שהעסק שלו יגדל ויעלה עוד ועוד יודע את חשיבות הפרסום.

עיצוב ועריכת וידאו

זה כבר לא סוד שעולם הוידאו הוא חלק משמעותי מעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי. עולם הוידאו מעביר את המסר ללקוחותינו בצורה נעימה לעין, ומעניקה חווית משתמש מתומצתת בצורה קפדנית ומהירה.

מצא את העיצוב המדויק שאתה צריך

תצמד לזמן ולתקציב,  ועדיין תקבל את השירות המקצועי ביותר.